FOLLOW | DASHBOARD
//Random Awesome
Be Strong :')

Monday 13 February 2012 01:31 | 0 Note

Aku menangis, bukan kerana aku memerlukan kau, bukan kerana aku mahu kau kembali padaku tetapi kerana aku akhirnya menyedari aku terpaksa belajar untuk melepaskan kau pergi. Aku akhirnya dapat menerima perpisahan kita dan benar benar percaya bahawa aku boleh hidup tanpa kau. Aku akhirnya dapat menerima tragedi cinta kita. Kemudian kau tersenyum padaku dan merosakkan segala galanya . Aku tewas dan jatuh cinta sekali lagi pada kau. Soal hati tiada undang undang. Apatah lagi paksaan. Tiada kasih yg lebih manis daripada kasih cinta dan tiada kasih yg lebih ngeri daripada putus cinta! Cinta sejati ialah apabila kita mampu tersenyum, sambil mendoakan kebahagiaan untuknya walaupun jika terpaksa melepaskannya pergi. Orang yg putus cinta sering kali berakhir dengan air mata :')


Older Post

Entry Author Scream



Assalamualikum, nama kita Suri.
I'm 16 years old.
Do read my unprivate diaries.
Thanks ♥

The Credits

Skin by :Awny|Aina
Background:photobucket
Pictures :Weheartit | photobucket